مصاحبه آرشیو خبر ها
ستاره ی آرژانتینی یوونتوس از دوران قرنطینه و زبان پرتغالی می گوید

ستاره ی آرژانتینی یوونتوس از دوران قرنطینه و زبان پرتغالی می گوید

جواهر یوونتوسی ها همچنان با مثبت بودن تست های کرونا روبرو ست و بعد از گذشت بیش از چهل روز همچنان منتظر منفی شدن تست ها و بازگشت دوباره به زندگی روزمره خودش است.

 

پائولو دیبالا که نمی تواند در تمرینات آغازین پس از توقف دو ماهه حضور یابد در یک گفت و گو تاکید کرد که شدیدا دلتنگ فوتبال، گلزنی و هیجان های جدید دنیای فوتبال است.

 

فکر نمی کردم که به این شدت دلم برای فوتبال تنگ شود، برای بازی کردن، تمرین کردن، واقعا نیاز به فوتبال و بازگشت به تمرینات و رقابت ها را دارم، می خواهم هم تیمی هایم را ببینم، می خواهم توپ را لمس کنم و بوی چمن ورزشگاه را حس کنم. در خانه فوتبال بازی می کنم اما این فوتبال بازی کردن با فوتبال واقعی متفاوت است. نیاز دارم که کفش هایم را به پا کنم، بدوم و گلزنی کنم. زمان زیادی ست که تمرین نمی کنیم و در حال حاضر هم نمی دانیم که دقیق چه زمان می توانیم مانند همیشه تمرینات را از سر بگیریم. این حتی مانند زمان تعطیلات نیز نیست، چون در ان حالت می دانی که چه زمانی تمرینات پیش فصل شروع میشود و می دانی که چطور و برای چه مدت استراحت می کنی و می توانی با این برنامه فرم ایده ال را نیز حفظ کنی. از زمانی که به من گفتند که می توانی تمرین کنی تمرینات ام را در خانه دنبال می کنم و با دقت و رعایت اصول ان را انجام می دهم. اما بودن در خانه برای مدت زمان زیاد سخت است هر چند که در این مدت تمرینات یوگا به من شدیدا کمک کرد تا خودم را بهتر بیابم.

 

اما زبان پرتغالی

هم تیمی های زیادی دارم که برزیلی هستند، کمی از انها پرتغالی یاد گرفتم اما بیشتر اسپانیایی صحبت می کنیم من فقط کمی پرتغالی می دانم.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: